Ingen grunn til å vente på bedre priser
Ingen grunn til å
vente på bedre priser
Vi garanterer at varer som i dag er på tilbud ikke blir billigere i løpet av kampanjen Black Weeks
Black Weeks-kampanjens kupp er her og vi garanterer at de ikke blir billigere i løpet av perioden, så kom deg av gjerdet og sikre deg kuppene i dag
Vi er opptatt av at du skal kunne gjøre et trygt og godt kjøp hos oss. De varene som nå er på tilbud, vil ikke bli billigere i løpet av kampanjen Black Weeks. Skulle det skje en feil, hvor en vare som i dag er på kampanje blir billigere i perioden 29.10.2025 til 07.12.2025, får du selvfølgelig mellomlegget tilbake i et gavekort.
Kampanjeperiode jubileumskupp: 07.10.2025 - 05.11.2025 | Kampanjeperiode for Black Weeks: 06.11.2025 - 07.12.2025.
Om garantiene
Varer kjøpt etter 29.10.2025
- Garantien gjelder kun for perioden 29.10.2025-07.12.2025
- Garantien gjelder kjøp i både butikken på Alnabru eller i nettbutikken
- Garantien gjelder varer som har vært annonsert til en nedsatt kampanjepris i perioden.
- Garantien gjelder kun A-Møblers kampanjetilbud, ikke konkurrenters
- Du må ta kontakt med vår kundeservice i løpet av perioden 29.10.2025-14.12.2024 for å få mellomlegget igjen i form av gavekort.
- For å få mellomlegget tilbake i gavekort, må du kunne dokumentere kjøpet med en gyldig kvittering.
- Garantien gjelder ikke tilbud utenfor ordinære kampanjer, eksempelvis Pakkepriser eller Sluttsalgsprodukter
Kontakt vår kundeservice
- Telefon: 22 88 01 00
- E-post: kundeservice@a-mobler.no
Vår kundeservice er åpen mandag til fredag fra kl. 09.00 til 17.00
Vi garanterer ærlige priser
Vi vil at du skal kunne gjøre et trygt kjøp. Derfor skrur vi ikke opp prisene i forkant av en kampanje for å skape en illusjon av et godt kupp
Hos oss skrur vi aldri opp førpriser for å simulere gode tilbud. Eventuelle prisendringer før kampanjer skyldes justeringer fra våre leverandører. Oppdager du noe som virker uklart, er vår kundeservice alltid klare til for å hjelpe. Vi setter pris på din tillit!
Ofte stilte spørsmål om kampanjer
Hvordan fastsettes førprisen for produkter som er på salg?
Svar: Vi har troen på at det beste for våre kunder er å tilby førpriser som reelle. Ved en kampanje er førprisen vi oppgir den laveste prisen produktet har hatt i minimum 30 dager før kampanjen startet. Dette inkluderer priser gitt til allmennheten, samt priser til medlemmer av kundeklubben. Dette er i samsvar med prisopplysningsforskriften § 9a.
Hvor lenge varer en typisk salgskampanje?
Svar: Salgskampanjer varierer i lengde, men vi informerer alltid tydelig om varigheten av hver kampanje. Du vil alltid finne kampanjens periode øverst på denne siden. For eksempel kan en kampanje vare i 4 uker slik som ved en kampanje som Black Weeks, eller i 6 uker som ved ett av våre større salg.
Hvordan vet jeg at jeg får den beste prisen under en kampanje?
Svar: Vi garanterer at salgsprisen er lavere enn den laveste prisen produktet har hatt i de siste 30 dagene før kampanjen startet, i tråd med prisopplysningsforskriften § 9a. Vi jobber hardt for å tilby konkurransedyktige priser året rundt. For å sikre at du får den beste prisen, anbefaler vi å holde øye med våre kampanjer og spesialtilbud.
Hvordan informeres kunder om kampanjer?
Svar: Vi informerer om kampanjer blant annet gjennom våre nyhetsbrev, vår nettside og sosiale mediekanaler. Sørg for å følge oss for å holde deg oppdatert ved å være med i kundeklubben hvor du ukentlig får tilsendt nyhetsbrev.Er det mulig å kjøpe et produkt til salgspris etter at kampanjen er over?
Svar: Når en kampanje er avsluttet, går prisene tilbake til den opprinnelige førprisen. Salgsprisen gjelder kun i kampanjeperioden.
Hva skjer hvis jeg kjøper et produkt før en kampanje starter?
Svar: Prisen du betaler før kampanjen starter er den gjeldende prisen på kjøpstidspunktet. Vi kan dessverre ikke gi rabatter med tilbakevirkende kraft for kjøp gjort før kampanjen.
Hva skjer hvis prisen på et produkt endres i samme kampanje etter jeg har kjøpt produktet til tilbudspris?
Svar: Hvis prisen på et produkt du har kjøpt endres innenfor en viss periode, kan du være berettiget til prisjustering. Ta kontakt med vår kundeservice for å finne ut mer om våre prisjusteringsregler.
Hvor ofte har dere kampanjer?
Svar: Vi har regelmessige kampanjer gjennom året, inkludert sesongbaserte salg og spesialtilbud på helligdager, Black Friday, jul og sommer
Er det forskjell på prisene i butikken og på nettet?
Svar: Vanligvis er prisene våre de samme både i den fysiske butikken og på nettet. Noen ganger kan det være spesielle nett- eller butikkeksklusive tilbud, men dette vil alltid bli tydelig kommunisert.
Hva menes med pakkepris?
Svar: En pakkepris er en fast, lavere pris vi tilbyr deg som kunde dersom du kjøper en komplett pakke samlet. Prisen følger ikke en kampanjeperiode slik mer tradisjonelle tilbud gjør, og er et tilbud om en lavere pris fordi varene blir kjøpt som en komplett pakke. Vi oppgir hva varene som inngår i pakken koster når du kjøper varene separat og hva du vil spare ved å kjøpe varene samlet.
Alltid møbler på lager
Dykk ned i et enormt utvalg unike møbler, og sett ditt eget preg på hjemmet
5000 m² med møbler på Alnabru
5000 m² med møbler på Alnabru
Besøk oss på Alnabru | Enormt utvalg møbler og interiørvarer i butikken
Ta turen til Strømsveien 239 og prøvesitt din neste sofa
Velkommen til en litt annerledes møbelbutikk
5000m² med møbler
- • Unike varer du ikke finner andre steder
- • Over 1500 varer i butikk
- • Over 290 utstilte sofaer
- • Over 100 utstilte spisebord
- • Over 130 utstilte sofabord
- • Stor sengeavdeling
- • Stor avdeling med hagemøbler
Møbelhuset på Alnabru
Strømsveien 239
0668 Oslo
Åpningstider
Mandag - fredag: 10.00-18.00
Lørdag: 10.00-18.00