Kundeklubb

Konkurranse! Vinn gavekort på utrolige 5000,-
Vi trekker en vinner av et gavekort blant våre medlemmer. Alt du trenger å gjøre er kun å være medlem innen 30. oktober. Konkurransen gjelder for alle eksisterende og nye medlemmer av kundeklubben A-Møbler+. Vi trekker en heldig vinner 30. oktober. Bli medlem her


Hva er A-Møbler +?

A-Møbler + er kundeklubben for deg som elsker møbler og interiør. Som medlem vil du tjene bonuspoeng på alle dine kjøp, få 10 dagers prisløfte og nyttige tips om dine møbler. Å være medlem er helt gratis og du kan når som helst melde deg av.

Bli medlem av kundeklubben

Meld deg inn i dag og få alle fordelen. Å være medlem er helt gratis og du kan når som helst melde deg av.


Det er gratis å være medlem av kundeklubben og du vil umiddelbart kunne bruke medlemsfordelene uten noen form for bindingstid. Et gratis og uforplikende medlemskap.


Bonuspoeng

Hvordan tjener jeg bonuspoeng hos A-Møbler?

Hos A-Møbler får du bonus hver gang du handler, så lenge du registrerer kjøpet på ditt medlemskap. Ved kjøp vil du først få bonuspoengene tilgjengelig ca 14 dager fra den dato du henter/får varen utlevert.  

Hvordan kan jeg enkelt sørge for å få registrert alle mine kjøp?

Oppgi ditt mobilnummer og at du er medlem til en av våre møbelkonsulenter, så registrer vi bonusen for deg når du handler.

Hvor mange bonuspoeng får jeg?

Du får 1 bonuspoeng for hver krone du bruker hos oss. 50 poeng = 1 krone, som du kan trekke fra på et kjøp neste gang du bruker dine opptjente bonuspoeng. Det vil si at har du 20 000 poeng får du 400 kr i avslag på kjøpesummen.

Hva kan jeg bruke bonuspoengene til?

Poeng kan enkelt benyttes til kjøp både i nettbutikken og i møbelhuset på Alnabru.

Får jeg bonuspoeng på alle kjøp?

Du får bonuspoeng på alle dine varekjøp dersom du er medlem av kundeklubben. Du får ikke poeng for kjøp av gavekort, frakt/levering og andre tjenester som for eksempel montering.

Hvor lenge er poengene mine gyldige?

Bonuspoeng er gyldige i 2 år fra dagen du fikk bonuspoenget.

Jeg mangler poeng som ikke er registrert, hva gjør jeg?

Mangler du poeng som ikke ble registrert kan du sende oss en e-post på: kundeservice@a-mobler.no så ordner vi opp i saken.

10 dagers prisløfte

Hvor gjelder prisløftet?

Prisløftet gjelder mot konkurrerende butikker i Oslo og omegn. Prisløftet gjelder ikke netthandel.

Hvordan benytter jeg meg av prisløftet?

Dersom du kan kjøpe identisk vare til en lavere pris enn det du betalte hos oss innen 10 dager etter kjøpsdatoen, betaler vi deg differansen tilbake i form av et gavekort. Du må dokumentere den lavere prisen ved å legge frem annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende. Vi trenger også en original kvittering på den varen du kjøpte hos A-Møbler.

Hva er ikke gjeldene for prisløftet?

Prisløftet gjelder ikke når produktet er satt ned i pris på grunn av åpningskampanjer, handelsdager, salg av utstillingsmodeller o.l.

Må jeg være medlem for å benytte meg av prisløftet?

Ja, prisløftet gjelder kun for kjøp gjort etter at du ble medlem i kundeklubben


Det er ingen kostnad å for å bli medlem og du vil umiddelbart kunne bruke medlemsfordelene. Dette gjelder både i butikk og på nett. Medlemskapet er personlig og kan sies opp når som helst. Vi må ha ditt mobilnummer, epost og navn som minimum for å kunne opprette en profil.