OBS: Coronasituasjonen har ført til at flere av våre underleverandører sliter med å få produsert reservedeler. Vi beklager, og ber om forståelse for at det kan bli lengere leveringstider enn normalt.
For raskere saksgang ber vi deg:
• inkludere bilder av feil og/eller manglene.
• Har du kvittering er det fint hvis du enten tar bilde eller referer til ordrenummeret ditt.
Annen nyttig informasjon som vi trenger ved reklamasjon er;
• Når ble skaden oppdaget?
• Når du mottok varen? hvem som transporterte varen?
• Prøv å beskriv feilen så langt det lar seg gjøre.
• Kjenner du til eller har en idé om årsaken til feilen er dette også bra å få med.
Disse opplysningene vil sikre raskere saksgang slik at vi får hjulpet deg raskere. Vi beklager
ulempene dette medfører..
Fyll ut skjema og send inn, vi tar kontakt så fort vi har anledning. For raskest svar velg
kontaktmåte e-post. Henvendelser ang reklamasjoner
finner du her. Ønsker du å kontakte oss
utenfor kontaktskjema kan du sende en e-post til:
kundeservice@a-mobler.no